Ne İstiyorsun Bu Akşam?


Nasıl bir akşam istiyorsun benden
Şöyle gümüş gibi parlayan bir şey mi?
Ateş mi yoksa istediğin
Tüm günahlarımdan bana kalan
Kaç kişi kaldı ki seni hala seven hem
Kaç kişi kaldı beni öldürmek isteyen
Uzak bir akşam , mavi ama senin istediğin
Turuncu bir güneş, seninle dolu 
Hayalimde kalan sadece
Tüm gölgelerim kapatmaya başlamış 
Görünmüyorum haliyle o kadar uzaktan
Utanmıyorum ama, sana rağmen var olmaktan
Güzel olabilirsin hala, hatırladığım gibi
Zeki olabilirsin, sevdiğim halin
Unutmuşsundur muhtemelen sana aldığım nefesi
Önemsemiyorsundur batıdan gelen kalp sesini
İlgilendirmiyor artık ama beni 
Sadece seninle kalmak istiyorum 
Saymak istiyorum ürperen tüylerini, düşündüğünde
Kaybolmak istiyorum sensiz
Ama senin olduğun her hangi bir yerde
Bu akşam ben sadece seninle olmak istiyorum
İstemiyorsan gelmene gerek yok ama
Uyumak istiyorum o sıcak nefesle
Sevişmek istiyorum o ıslak bedenle
Kaçmak istiyorum bulunduğun yere doğru
Hayatımı vermek istiyorum senin için
Gelmesen de olur sen ama,
Ben yalnız seni istiyorum şu an
Peki ya sen, uzakta, suyun altında
Nasıl uyumak istiyorsun bu akşam

Yorumlar