Evcilik


Yapamazsın demiştin, istesen de sevemezsin beni
Benimle oynar mısın çalıyordu tv'de
Olsun oynarım demiştim, gerek yok ki
Büyüyünce severiz birbirimizi
Yok demiştin, ben büyüyünce kimseyi sevmeyeceğim
Sen seveceksin, öpeceksin
Evleneceksin belki, işe gideceksin
Çocukların bile olacak hatta, öpeceksin ya
O yüzden öpme beni oyun bile olsa
Kızmıştım, ama peki demiştim sonunda
Evcilik oynayınca nasıl öpmez ki insan
Olsun çocuk da ne olur dedim bir an
Bozuldu oyun sonra, şarkı da bitmişti zaten
Büyüdük tabi, kalamıyoruz böyle ne kadar istesek de,
Oyunlarımız da büyüdü, gelişti
Yapamadım çoğunlukla
İstemeden sevdiğim, sevmeden istediğim
Evlendiğim , öptüğüm, çocuk yaptığım insanlar
Kızdığım, bozduğum , yıktığım oyunlar oldu
O akşam, senin vaz geçtiğin akşam
Benimle oynar mısın çalıyordu yine, gülmüştün
Yapabildin mi demiştin bana, mutlu musun
Mutluydum yanında olduğum için
Yapmıştım, ilk günden sonra tek seni istemiş, tek seni sevmiştim
Yok dedim ama
Oynayamıyorum bu oyunu ben, beceremiyorum
Öptüm sonra seni, bir daha olmayacak gibi öptüm
Olmadı çocuk bak dedim, güldün yine
O gülüşün, o akşam, o rüya
Gittim sonra, olmadım öyle bir daha
Oynamadım seninle

Yorumlar