Beyaz Mavi





Hiç gitmemişsen de San Fransisco'ya
Sen yine de güzel çiçeklerden tak saçına
O mavi beyazlardan - adını bilmediğim
Anlamam çiçekten ben
Ama mavi yakışıyor sana biliyorum
Uzaya kızlar nasıl yakışırsa öyle
Ya da sana vals
Döner mi bizim de başımız plağın üzerinde dans etsek
Bilmiyorum, anlamam danstan ben
Ama senden anlarım
Her plağın üstüne yakışırsın sen
En çok da bilgisayarın üstüne ama, sürprizi sevmezsin çünkü
Kaç kez daha gülmeye çalışacaksın temmuz sonlarında
Kaç yılı geçireceksin daha Nil'in karşısındaki adama bakarak
Kaç defa kızamayacaksın istediğin gibi, üzüleceksin ama
Üzülme ama bu gece
Ben üzülürüm senin yerine, olamıyorum diye orada
Kızma bir de hata yapmaya devam ediyorum diye
Gözlerinde hepsinin sebebi
Hatırlıyor musun , ruhumu satın aldığın geceyi
Şu şeytanı tepeleyip, herkesi gömdüğün
O geceden sonra kendim olmadım bir daha
Belki de olmam gerekendi, sadece anlamadım
Mavi beyaz çiçekler tak başına bugün
Çık dışarı sonra,
Kendin gibi ol, en sevdiğim
Ve gülümse herkese, seviyor çünkü seni tüm dünya

Yorumlar